2009-02-24

Jag är nog normal...

Jag kan inte undanhålla er detta jag hittade på TV.nu... speciellt som det verkligen BEVISAR... att jag nog trots allt är ganska så normal... som man nu kan bli och som INTE har denna böjelse ;-)

Utdrag ur Kanal 5:s TV-tablå i kväll tisdag den 24/2...

"Min bil är min älskarinna !"

"Brittisk dokumentär från 2008. Män som är sexuellt besatta av bilar. Här möter vi Edward och Jordan när de åker på en stor bilkongress. Båda är ägare av Volkswagen-bubblor och berättar hur det är att ha ett givande förhållande med en bil. Men hur kommer de att reagera inför en glänsande vacker parad av metall och gummidäck? Kommer de att klara att vara trogna?"


Ja, vad säger man... ord är kanske överflödiga ;-)

//Tierra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir glad att finna dig här igen. Eller jag menar här också igen. kram

Anonym sa...

Jag kan ju fatta att man kan ha den känslomässiga relationen till ...kanske en bil men den sexuella relationen som du skriver om??? Avgasröret...? Nä jag vill inte tänka på det!