2009-02-20

Så dj-la typiskt...

Inlämnad polisanmälan i går kväll... besök på polisstationen direkt i morse... och nu tillfälliga gula registreringskyltar på bilen... kan det ALDRIG få vara riktigt bra någon gång ??

Jag ger mig sjutton på att mina stulna nummerplåtar... användes här: Rån i Nynäshamn... jag skulle inte bli förvånad i alla fall...

Hela historien, kan de som VET... läsa mer om på annan plats ;-)

//Tierra


Bilden ovan har jag hittat på nätet... och trots att den har ett lite firnurligt budskap... så är/var det faktiskt INTE min nummerplåt ;-)

2 kommentarer:

stella sweden sa...

...försöker hitta budskapet men int heller...skyller på att pannan är feberhet!

;)

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Menar du att de stulit regskyltarna!!!??? Det är ju rätt sanslöst. Ungefär som: Ja, vi vill ju egentligen ta hela bilen men har inte kunskap nog att göra det så vi får nöja oss med skyltarna:))) Hoppas att de kommer tillrätta!

Ha en bra lördag!