2011-06-14

Det ÄR lite mycket nu...


Ja, vad ska man säga... har slarvat med att blogga ett tag nu igen, blir i ärlighetens namn mest Facebook numera... men jag försöker behålla den här platsen ännu ett tag och det blir bara lite längre mellanrum mellan varje inlägg, jämfört med tidigare ;-)


Maj & juni är verkligen intensiva månader... ja, det har nog förresten hänt mycket under hela första halvåret också och allt kan & hinner jag väl inte redovisa just nu.


Det jag kan nämna, är att VI... ja, inte bara jag ensam ;-)... att vi åkte på en härlig resa till Island över Kristi Himmelsfärdshelgen (som ni säkert förstått av bilderna i detta inlägg) och det var minsann en resa som gav en rejäl MERSMAK... diskussioner & planering av en uppföljning har redan startat och nästa gång blir besöket både längre och mer äventyrligt :-)


Jag får nöja mig med dessa ord för nu, men... ni som känner mig VET... att jag med stor säkerhet hittar hit snart igen... tills dess...


HA EN RIKTIGT HÄRLIG, VARM, SOLIG & SKÖN SOMMAR & SEMESTER !!

//Thomas

1 kommentar:

Magnus sa...

Vill bara önska dig en trevlig och bra sommar..hoppas allt är bra med dig.

/Magnus