2008-06-12

Heta begär...

OK... jag erkänner... detta är dagens "JAG-VILL-HA-NU-PRYLAR"...

Först och främst... ett nytt, rejält objektiv till kameran... Sigma har precis släppt ett väldigt prisvärt som är på 150-500 mm... nu kan vi snacka möjligheter... att ta NÄRBILDER på vilda djur m.m.

Priset är också ganska överkomligt... "bara" 7.500 kr... men tyvärr vet jag inte om min budget tillåter en sådan utsvävning just nu...

Nummer två på listan över heta begär just nu... NYA, fina iPhone... från Apple...

Man kan säga mycket om Apple... men visst sjutton gör de SNYGGA saker... och nu när den äntligen (11/7) kommer i en version som är anpassad för Europa... ja, då suger det rejält i shoppingtarmen...

Om ni vill... kan ni läsa mer på Apples hemsida

Kanske dags att inventera bland prylarna hemma... det kanske finns något som kan avyttras... där slantarna sedan kan få återinvesteras i något av ovanstående... små tekniska leksaker...

//Tierra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch ja, många saker är det som man vill ha..tur att man inte är miljonär då hade det ju inte varit lika kul (om man nu kan säga så)och sätta upp mål...fast å andra sidan det hade ju varit himla kul att va miljonär också..jag väljer nog det senare.

Anonym sa...

Hhahaa, jag som är nöjd med min nya 8 pxl kamera =)

Ha det fint!
Kram Annelie

Anonym sa...

Åh visst är det väl härligt att ha lite saker man längtar efter och som man VILL ha. Skulle absolut vilja skaffa en kamera. Har en ynkepynk nu. Men men.....får nog vänta lite till.... Tänk om man kunde odla pengar=)