2011-02-01

Lite dåligt med skrivandet...


Mitt samvete säger mig att jag har varit alldeles för dålig på att skriva här i bloggen den senaste tiden... men, dagarna är fyllda av arbete och på mitt nya uppdrag är det full fart... och då blir bloggen lidande...

Jag ska försöka "skapa" mig lite mer tid för att skriva... behovet finns där, det ger mig både utrymme och möjlighet att utveckla tankar & funderingar, likväl som det är en välbehövlig ventil... mitt i allt det, som det innebär att leva...

Ha det gott och på återhörande !

//Thomas

1 kommentar:

Indriel sa...

Nej, nej, nej. Dåligt samvete tycker jag att du kan sluta upp med att ha med en gång..Det hjälper dig inte ett dugg, och inte blir det lättare att få satt sig vid tangenterna heller med det oket hängandes över dig... Så det så.
Men det är allt väldigt trevligt att läsa dina rader då och då min vän!
; )