2009-05-22

Smakprov...

Från en annan plats... en alldeles egen ö av texter & bilder... där de stapplande och trevande stegen fortsätter... för att hitta mig själv och en tillvaro, en närvaro i livets alla delar...

Smyger omkring med kameran... dold för omgivningen av skalet...

Ser och känner med granskande ögon... funderar på det stora...

Från avstånd hörs inte slutarens ljud... och jag går fort vidare...

Ingen ser och ingen hör... är borta lika snabbt som jag kom...

//Tierra


Foto: Tierra - Kristi Himmelfärdsdag 2009

4 kommentarer:

Annelie sa...

Försökte komma in å den andra sidan, men den tycks vara borta.
Hoppas allt är bra med dig!
kram

Annelie sa...

Jag kom in på din sida nu under kvällen. Kollade länken som jag har på superstart och den hade blivit felaktig av någon konstig anledning.

Ha det så fint! kram

amonym sa...

smyger in o säger heeeeeej! Låg bloggaktivitet i mitt liv just nu. Men ibland så går det upp o ibland så går det ner.....som med allt annat=)
Ha det bäst!
kram

stella sweden sa...

..har en paus i mitt eget bloggland men kan ändå inte låta bli...den sista bilden...en höjdare!