2008-03-31

Avslut...

Jaha, då är det alltså den sista dagen... på detta uppdrag... och det finns några småsaker kvar att fixa... innan det är dags bjuda mina arbetskamrater på lite tårta i eftermiddag...

Det känns onekligen lite vemodigt att lämna dem... men det går väl över... misstänker att jag ganska snart har nya utmaningar 0ch arbetsuppgifter att oroa mig för...

Helgen gick bra och synnerhet lördagens fotoutflykt... jag håller som bäst på att försöka sortera bland alla mina bilder... det blev nästan 300 stycken... och jag hoppas kunna återkomma med lite smakprov senare under dagen... eller i kväll...

Tills dess... Ha en bra dag !

//Tierra


Foto: Tierra - En kul skylt jag hittade under en tur igår, söndag... kul eftersom vägen den satt vid... var mer ojämn än en traktorstig i skogen...

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du inte känner dig alltför nedloken när du går ut genom dörren. Snart nog väntar nya äventyr.
Ska bli kul att se nya bilderna=)
Ha en underbar dag!
Kram Annelie
http://rospinglan.blogg.se/

Anonym sa...

Fantastiska bilder! Vilken harmoni!