2007-06-15

Märkligt tomt...

Hmmmm... vad ska jag säga... det är märkligt tomt i skallen denna morgon... efter en lång natt... med ungefär lika mycket / lite sömn som igår... GOD MORGON förresten !

Jag har suttit här en lång stund nu... rannsakat mitt inre... försökt hitta en tråd att börja nysta i... hitta på något som det förtjänar att skrivas om... men idag har nog "bloggtorkan" slagit till...

Känslan av att behöva komma bort ett tag har återigen sipprat upp till ytan... men just nu är möjligheterna mycket små... ja, till och med obefintliga... men drömmen lever vidare...

Som sagt... tomt i skallen just nu... så jag ska inte "plåga" er mer nu... genom att "trampa vatten" med en massa ord och meningar helt utan betydelse...

Jag får leta vidare, i mig själv och på andra platser... och jag lär nog återkomma senare idag... förhoppningsvis med något mer läsvärt...

Ha en fin fredag !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara ge dig en stor, varm STYRKE-kram/Anna :)

Anonym sa...

Tjooohooo!!

Kommer in för att önska en Trevlig Helg

Vi kanske hörs senare i helgen för
jag ska bara sitta hemma.
Skönt att ta det lugnt också... faktiskt =)

Kram kram kram kram, vonkan

Anonym sa...

Komma iväg. Ja vem behöver inte det.
Längtar bort. Till lugn och ro..
Långt bort från livets slagfält.
Ta hand om dig
**XENA**

Anonym sa...

Bloggtorkan slår alltid till med jämna intervall, det går inte att komma ifrån! Egentligen borde man bunkra upp med några färdiga bra inlägg som man kunde publicera när väl torkan slagit till? Som en slags vattenreservoar för bloggposter?

Trevlig helg!