2009-11-20

Statusrapport... även här...



Trött, tröttare... tröttast... MEN allt har ju sin orsak, verkan och förklaring... när stenarna från bröstet rasar som från en stenkross i ett grustag...

Punkter på listan prickas av, dokument på väg från statliga verket och nedladdade från juridiska tillhåll, med ljus & lykta sökande efter en plats att förvara min egen hatt...

Dialog och framsteg, gemensam insikt som ska ge framtid för kommande generationer och jag måste nästan nypa mig hårt i skinnet... för att känna att känslan och drömmen till slut... håller på att bli en sanning för min själ och i mitt hjärta...

Resan är långt ifrån slut och avklarad... men toppen på det som sett ut att vara ett oöverstigligt berg är passerad... Nu kan det bara gå framåt !

//Tierra


Foto: Tierra

1 kommentar:

Anonym sa...

du är påväg.. det tar tid..men du är påväg /kram Anna-karin